Το Sport μεσαίο Sedan των Βαυαρών μπαίνει στην πρίζα και ταράζει τα νερά

Νίκος Μιχαλόπουλος



Έχοντας για μία εβδομάδα στην κατοχή μας, την επαναφορτιζόμενη έκδοση της Σειράς 3 της BMW, ευχαριστηθήκαμε την οδήγηση σε κάθε της στιγμή από ένα premium μοντέλο με «fun to drive» προσανατολισμό. Η επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή της ανανεωμένης «Σειράς 3» διαθέτει όλα τα διαχρονικά δυναμικά χαρακτηριστικά των προκατόχων της, από το 1975 για να προκαλέσει συγκινήσεις.



Κομψή και κλασική



Η σιλουέτα αποτυπώνει την κλασική γραμμή των σεντάν, ενισχυμένη με σπορ στοιχεία και την σχεδιαστική γλώσσα της ΒΜW, προβάλλοντας τις λιτές και καθαρές γραμμές, αποφεύγοντας τις ακρότητες. Το σύνολο είναι μοντέρνο, αρχίζοντας από το μπροστινό μακρύ καπό και τα μεγάλα «νεφρά» της μάσκας, που πλαισιώνονται από τους Led προβολείς Angel Eyes, στο προφίλ με τις τονισμένες μυώδεις επιφάνειες και το δυναμικό πίσω μέρος, με την διπλή απόληξη της εξάτμισης και την ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ. Ένα στοχευμένο σχεδιαστικό σύνολο με σκοπό να γοητέψει.



Εστιασμένο στην πολυτέλεια και την ποιότητα




Η καμπίνα είναι αντίστοιχη των σύγχρονων BMW, στοχεύοντας στην πολυτέλεια, στο υψηλότερο επίπεδο της Premium αγοράς και παράλληλα αναδεικνύει τον δυναμισμό του με σπορ premium πινελιές. 



Στο ταμπλό ξεχωρίζει το «BMW Curved Display», η κυρτή έγχρωμη ενιαία διπλή οθόνη του συστήματος πολυμέσων και του πίνακα οργάνων, 14,9 ιντσών και 12,9 ιντσών αντίστοιχα, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Παρέχουν συνεχή πληροφόρηση για τις λειτουργίες του οχήματος, την φόρτιση αλλά και για το λειτουργικό σύστημα infotainment, BMW Operating System 8, οι επιλογές του οποίου γίνονται μέσω του γνώριμου περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα.  



Η χαμηλή θέση οδήγησης με τα bucket καθίσματα, δημιουργεί μια σπορ αίσθηση, δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό του αυτοκινήτου ως Sport Sedan, προσφέροντας υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών. Ο όγκος του χώρου αποσκευών περιορίζεται στα 375 λίτρα, μικρότερη χωρητικότητα κατά 105 λίτρα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, καθώς η μπαταρία του plug – in συστήματος είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ. 



Πίσω κίνηση με εντυπωσιακή ροπή




Κάτω από το καπό συναντάμε τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TwinPower Turbo απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων με 265 Nm ροπή, που ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο «Steptronic» 8 σχέσεων. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα αποδίδει συνολικά 292 ίππους και η μέγιστη συνολική ροπή ανέρχεται στα 420 Nm, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα.



Παιχνιδιάρικο και ασφαλές



Σε πραγματικές συνθήκες, η BMW 330e είναι συναρπαστική.  Η κίνηση στον πίσω άξονα, συνοδεύεται από ελεγχόμενη υποστροφή, η οποία ανεβάζει αισθητά την αδρεναλίνη, επικεντρωμένη ωστόσο στην απόλυτη ασφάλεια. Στον δρόμο πατάει εξαιρετικά καλά και στρίβει σαν διαβήτης, προκαλώντας για παιχνιδιάρικη οδήγηση. Ο ήχος από τον κινητήρα είναι εξαιρετικός, ενώ και στις πολύ πολύ υψηλές ταχύτητες παρέχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και κορυφαία ηχομόνωση. Εντός πόλης μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, εξαλείφοντας την κατανάλωση. 



Premium τιμή




Η τιμή των 52.300€ που κοστίζει η βασική έκδοση της BMW 330e, είναι εντός λογικού πλαισίου και αναλογικά εφάμιλλη με τον διαχρονικό χαρακτήρα της Σειράς 3, την δυναμικότητα και την premium αίσθηση καθώς και την τεχνολογία αιχμής, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση.

Δείτε αναλυτικά τη δοκιμή στο topspeed.gr