Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, προβλέπει ότι το 2024 η αγορά των EVs θα ενισχυθεί, κυρίως χάρη στα νέα προσιτά μοντέλα 

Νίκος Μιχαλόπουλος 

Ο πρόεδρος της ACEA και CEO της Renault, Luca De Meo, εκτιμά πως η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου θα δει επιβράδυνση το 2024. Ωστόσο, χάρη κυρίως στα προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως μας πληροφορεί το TopSpeed.gr

Προσιτή ηλεκτροκίνηση με αστερίσκους 

Το γεγονός είναι πως από το 2024 θα υπάρξει καταιγισμός νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, με κοινό σημείο την προσιτή τιμή και το άνοιγμα της αγοράς στα κατώτερα οικονομικά στρώματα. Τα Citroën ëC3, η επερχόμενη γενιά Fiat Panda, το VW ID2, διαθέτοντας νέα τεχνολογία μπαταριών… Αλλά με μικρή αυτονομία που μετά βίας θα φτάνει τα 200 χιλιόμετρα σε εύρος.  

Σε τεντωμένο σχοινί 

Η νέα τάση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας με τα προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ριψοκίνδυνη. Προφανώς, οι αντιδράσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν οφείλονται μόνο στις υψηλές τιμές πώλησης, αλλά και στο μικρό εύρος αυτονομίας. Ο καταιγισμός προσιτών μοντέλων με μικρή αυτονομία, δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Η πρόβλεψη της ACEA είναι πολύ επισφαλής, σε μια προσπάθεια να τονώσει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων…