Test Drive Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 4ΜΟΤΙΟΝ 240PS Adventura: Πολυργαλείο

Κατακτώντας τον τίτλο του Pick Up της χρονιάς το Volkswagen Amarok σφραγίζει την επιτυχία που πηγάζει από τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα



Νίκος Μιχαλόπουλος

H Volkswagen επαναπροσδιορίζει τον όρο των Pick Up στην αγορά με τη δεύτερη γενιά του Amarok. Σε συνεργασία με τη Ford, αφού χρησιμοποιεί το πάτωμα και μηχανικά μέρη του Raptor, το μεσαίο Pick Up, έρχεται να βάλει την σφραγίδα της σε μία ανερχόμενη κατηγορία, επαγγελματικών και όχι μόνο κατηγορία οχημάτων.


Επιβλητικό



Σχεδιαστικά, το μεσαίο Pick - Up, υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της VW, διαθέτοντας ένα επιβλητικό μπροστινό μέρος, γενναιόδωρες διαστάσεις και ένα όμορφο πίσω μέρος, με χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα. Συνολικά, έχουν αποτυπώσει ένα όμορφο και άγριο σχεδιαστικό σύνολο, το οποίο δείχνει σκληροτράχηλο και έτοιμο για όλα.


Premium αέρας



Αν και επαγγελματικό όχημα, η γερμανική εταιρεία επιμελήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, για το οποίο έχει επιλέξει πολύ καλά υλικά και καλή συναρμογή, εστιάζοντας στην άνεση. Παράλληλα η τεχνολογία και η συνδεσιμότητα, πρωταγωνιστούν, δεδομένου πως στο ταμπλό δεσπόζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 12 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, που θυμίζει tablet και είναι συμβατό με Android Auto και Apple Airplay. Ενώ, και εργονομικά το επίπεδο βρίσκεται εξαιρετικά υψηλά.


Θυμίζει SUV



Οδηγικά, η Volkswagen έχει προσέξει ιδιαίτερα το Amarok, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες, θυμίζοντας περισσότερο μεγάλο SUV, παρά Pick Up, εκτός από κάποιες φορές, που ο οδηγός θα αισθανθεί την καρότσα. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η κίνηση εκτός δρόμου, όπου το Amarok είναι εντυπωσιακά ικανό και ευχάριστο, ως ένα Off - Road παιχνίδι. Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 3.0 λίτρων της οικογένειας TDi σε διάτξη V6, αποδίδοντας 240 PS στις 3.250 σ.α.λ και 600 Nm από τις 1.750 έως τις 2.250 σ.α.λ, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.  Η δύναμη διαχέεται στον πίσω άξονα, ωστόσο διαθέτει κατ’επιλογήν τετρακίνηση ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, με σχέσεις υπολοπλασιασμού, εάν το αυτοκίνητο βρεθεί σε πολύ δύσκολες συνθήκες.


Πόσο κοστίζει



Τα 62.500€ για την έκδοση Adventura φαίνονται αλμυρά… αλλά εάν αναλογιστούμε την τεχνολογία, την ποιότητα και τον τύπο του αυτοκινήτου, είναι τιμολογημένο φυσιολογικά! Η πιο Extreme έκδοση Panamericana κοστίζει 61.500€, ενώ σε όσους φαίνονται πολλά υπάρχει η επιλογή της απλής 2λιτρη έκδοση με τους 205 ίππους με τιμή 48.200€, ή η έκδοση Style στα 55.000€.

Δείτε αναλυτικά τη δοκιμή στο Topspeed.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια