Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep αποδεικνύεται εξαιρετικά ικανό τόσο εκτός, όσο και εκτός δρόμου και κερδίζει τον τίτλο του Car Of The Year 2023

Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Jeep μας παραχώρησε για μία εβδομάδα το Avenger, το μικρότερο και πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της, το οποίο κέρδισε τους τίτλους Car Of The Year 2023, Best Electric City Car στον διαγωνισμό Electric Car of the Year και Best Family SUV 2023 στον διαγωνισμό Women’s World Car of the Year. Οδηγώντας το καθημερινά, σε κάθε δυνατή συνθήκη ξεδιπλώνουμε τον χαρακτήρα του. 


Στιλάτο και όμορφο 



Το αυτοκίνητο είναι δημιουργία του σχεδιαστή Daniele Colonaci, ο οποίος έχει χρησιμοποιήσει απλές και καθαρές γραμμές, δημιουργώντας ένα όμορφο και στιλάτο σύνολο, το οποίο δεν θυμίζει σιλουέτα Jeep. Ωστόσο κατάφερε με σχεδιαστικές λεπτομέρειες, να ενώσει το παρόν και το παρελθόν με αναφορές στο Willys του 1941, στρώνοντας τον δρόμο για το μέλλον.


Μίνιμαλ και Hi-Tech εσωτερικό



Η εικόνα της καμπίνας είναι απλή, χωρίς να προκαλεί και να κουράζει, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, αμφότερα 10,25 ιντσών αναβαθμίζουν τεχνολογικά το αυτοκίνητο. Η πρακτικότητα βρίσκεται σε ιδανικό βαθμό, ενώ είναι αρκετά άνετο και φιλόξενο.



Ικανοποιητικό στο δρόμο με Off Road δυνατότητες 



Παίρνει κίνηση από έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη απόδοσης 156 ίππων και 260Nm ροπής, που δίνουν την κίνηση στον μπροστινό άξονα και συνδυάζεται με μπαταρία των 54 kWh προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Τιμή που στην πράξη αποδεικνύεται πως συγκλίνει με την πραγματική, αφήνοντας μία ευχάριστη έκπληξη. Στο δρόμο πατάει πολύ καλά, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης για την κατηγορία του αυτοκινήτου, η συμπεριφορά θυμίζει περισσότερο ένα καλοστημένο Hatchback, παρά B-SUV. Στην πόλη βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του. Τέλος, εκτός δρόμου, αν και προσθιοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανό, τιμώντας το όνομα Jeep. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 22,3 cm, η ροπή των 260Nm και τις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας, οι οποίες είναι 20, 32 και 20 μοίρες, αντίστοιχα, αποδεικνυονται ο ιδανικός σύμμαχος για Off Road περιπέτεια, σε συνδυασμό με το Hill Descent Control και το σύστημα «Select – Terrain, με τα προφίλ οδήγησης «άμμος, λάσπη και χιόνι», μπορεί να κινηθεί σε ποιο απαιτητικές συνθήκες.  Όταν χαθεί η πρόσφυση σε έναν από τους κινητήριους τροχούς, το σύστημα του δίνει μεγαλύτερη ροπή, βελτιώνοντας τις ικανότητες του.

Τιμή

Η αμερικανική εταιρεία προσφέρει το Jeep Avenger στις 38.977€ στην βασική έκδοση Longitude, στα 40.977€ στην έκδοση Altitude, ενώ στην πλούσια έκδοση Summit της δοκιμής μας η τιμή αγγίζει τα 43.977€. Στις τιμές αυτές εάν συμπεριλάβουμε και την επιδότηση του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙ», τότε οι τιμές διαμορφώνονται στις 30.977€, 32.977€ και 35.977€ αντίστοιχα. 

Δείτε αναλυτικά τη δοκιμή στο topspeed.gr